«Μεγάλο …Αδερφό» μέσω λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης επιστρατεύει η ΟΣΥ προκειμένου να διαχειριστεί καλύτερα τις ροές επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με τα οδικά μέσα της Αθήνας.
Μόλις πρόσφατα υπέγραψε σύμβαση με εξειδικευμένη εταιρία με αντικείμενο την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαχείριση των επιβατικών ροών με τη χρήση AI.
Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη μιας αυτοματοποιημένης λύσης για την παρακολούθηση των επιβατικών ροών που θα βασίζεται σε τεχνολογία αιχμής, θα συλλέγει και θα αναλύει τα δεδομένα με χρήση λογισμικού BI και Big Data Analytics.
Το έργο «Έξυπνο Ψηφιακό Σύστημα Διαχείρισης Επιβατικών Ροών της Ο.ΣΥ. Α.Ε, με χρήση αλγόριθμων Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ)», αφορά στην προμήθεια προηγμένου εξοπλισμού και την προμήθεια και ανάπτυξη εξειδικευμένου λογισμικού, ώστε να αναλύει τα δεδομένα.
Επισημαίνεται πως το σύστημα που θα δημιουργηθεί θα εντοπίζει τους επιβάτες εντός του οχήματος ανιχνεύοντας με προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και τεχνολογίας συμβατής ωστόσο με το GDPR. Θα ακολουθεί η ανώνυμη συλλογή δεδομένων και η επεξεργασία των analytics σε πραγματικό χρόνο.
Στα στοιχεία που θα συλλέγονται θα περιλαμβάνονται:
Τα δεδομένα ακολούθως θα αναλύονται και θα τίθενται αυτόματα υπό επεξεργασία με στόχο να μπορέσει η ΟΣΥ να βελτιώσει τις υπηρεσίες της προς το επιβατικό κοινό.