MENU

Έρχεται για να… σαρώσει τα πάντα στο ΥΠΟΜΕ ο κυβερνητικός ανασχηματισμός

Μεταξύ όσων εξετάζονται, βρίσκεται και το θέμα της τοποθέτησης αναπληρωτή υπουργού, αρμόδιου για τις συγκοινωνίες – μεταφορές

Γράφονται και ξαναγράφονται τα σενάρια για το μέλλον του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Μέγαρο Μαξίμου.

Υπό το βάρος του μεγαλύτερου συλλαλητηρίου της μεταπολίτευσης της περασμένης Παρασκευής, αλλά και της προανακριτικής επιτροπής για τον Χρήστο Τριαντόπουλο σε συνδυασμό με την τριήμερη συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας που κατατέθηκε κατά της κυβέρνησης, τα στυλό έχουν πάρει …φωτιά. Το ίδιο και τα σενάρια.

Έτσι, από το αρχικό σενάριο να «σπάσει» στα δύο το συγκεκριμένο υπουργείο που έχει την ευθύνη όχι μόνο του σιδηροδρόμου, αλλά του συνόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και της ασφάλειας των μετακινήσεων που έχει μπει αυτήν την περίοδο στο μικροσκόπιο της κοινωνίας, στο τραπέζι των συζητήσεων ενόψει του ανασχηματισμού βρίσκεται και η τοποθέτηση αναπληρωτή υπουργού.

Ο αναπληρωτής υπουργός θα αναλάβει το χαρτοφυλάκιο των μεταφορών με έμφαση στις συγκοινωνίες και θα λογοδοτεί απευθείας στον πρωθυπουργό προκειμένου να μη χαθεί χρόνος σε γραφειοκρατικά ζητήματα που θα προκαλούσε ένα «σπάσιμο» του υπουργείου στα δύο.

Σε κάθε περίπτωση αν και οι οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμα, ο ανασχηματισμός στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών φαίνεται ότι εκτός απροόπτου θα είναι… σαρωτικός.

Άλλωστε κατά την ομιλία του την Τετάρτη (5/3) στη Βουλή ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν παρέλειψε να αφήσει αιχμές κυρίως αναφορικά με την προβολή όσων υποστήριξε ότι έγιναν μετά τα Τέμπη για τον σιδηρόδρομο, από τις οποίες δεν έμεινε αλώβητη η σημερινή ηγεσία του υπουργείου.

Ο Πρωθυπουργός ανέφερε με νόημα ότι: «Και ναι, δεν έχω δυσκολία να το πω ότι δεν πείσαμε την κοινωνία ότι η ανάταξη των τρένων αποτέλεσε την πρώτη μας προτεραιότητα. Δεν εξηγήσαμε αυτά τα οποία έγιναν, και είναι πολλά, όλο αυτό το διάστημα. Δεν εξηγήσαμε τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίσαμε. Και όταν ακόμα ολοκληρώθηκε η τηλεδιοίκηση, η περιβόητη σύμβαση 717, τον Σεπτέμβριο του 2023, σχεδόν κανείς δεν το έμαθε».

Σχετικά Άρθρα