Πιέζουν σταθερά οι μεγάλοι του κλάδου των αερομεταφορών για το θέμα των υποδομών πέριξ των αεροδρομίων, ώστε να ενισχύσουν τα κέρδη τους – εκμεταλλευόμενοι την αύξηση της τουριστικής κίνησης που θα επέλθει – δίχως καμία ουσιαστική επιβάρυνση για τους ίδιους.
Υποστηρίζουν λοιπόν ότι τα αεροδρόμια αναβαθμίζονται, αλλά οι υποδομές γύρω γύρω χωλαίνουν.
Έτσι, μετά τον Alexander Zinell, διευθύνοντα σύμβουλο της Fraport Greece (η οποία έχει υπό τη διαχείρισή της τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια), ο οποίος από τη Θεσσαλονίκη την περασμένη εβδομάδα στάθηκε ιδιαίτερα στο έλλειμμα των δημοσίων υποδομών και τις καθυστερήσεις βελτίωσής τους ειδικά στα νησιά με αποτέλεσμα να ασκούνται υπέρμετρες πιέσεις στη διάρκεια της περιόδου αιχμής, στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε στο αναπτυξιακό συνέδριο της Κρήτης και ο Ευτύχης Βασιλάκης, ο οποίος όμως δεν παρέλειψε να βάλει και κατά των διαχειριστών των αεροδρομίων για την ορθή λειτουργία των υποδομών τους.
«Η βελτίωση των υποδομών δεν είναι αρκετή από μόνη της. Απαιτείται τόσο η σωστή λειτουργία τους όσο και η παράλληλη ανάπτυξη των υποδομών που τις περιβάλλουν, ώστε να επιτύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα», δήλωσε ο πρόεδρος της αεροπορικής Aegean στο πλαίσιο της πρώτης Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης, εν αναμονή και του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι.
Απαιτήσεις εκ του ασφαλούς.