Στην δημοσιότητα έδωσε σήμερα (17/2) την πρώτη έκθεση δραστηριότητας για το 11μηνο του περασμένου έτους ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής, ο οποίος ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2024.
Τα τρία ζητήματα, για τα οποία έγιναν οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν τη μη ακριβή καταγραφή κατανάλωσης κατά την αλλαγή προμηθευτή ενέργειας, τη μη επαρκή λήψη πληροφοριών πριν από τη σύναψη σύμβασης σε πάροχο ενέργειας και τη μη ορθή απόδοση της έκπτωσης Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ).
Ο Διαμεσολαβητής ξεκίνησε να λειτουργεί τον Φεβρουάριο του 2024 και έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα την πρώτη έκθεση δραστηριότητας για το 11μηνο του περασμένου έτους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται σε αυτήν:
Στα αιτήματα που επιλύθηκαν επιτυχώς, το ποσοστό συμμόρφωσης τόσο του προμηθευτή όσο και του καταναλωτή ανήλθε στο 100%. Αυτό σημαίνει ότι:
«Το γεγονός ότι το 20% των διαφορών επιλύθηκε χωρίς καν την έκδοση σύστασης καταδεικνύει ότι η διαμεσολαβητική παρέμβαση ενισχύει τον άμεσο διάλογο μεταξύ των μερών. Επίσης, το υψηλό ποσοστό (67%) συστάσεων υπέρ του καταναλωτή φανερώνει ότι, σε πολλές περιπτώσεις, πράγματι συντρέχει πλημμελής ενημέρωση των πελατών ή αδυναμία ορθού χειρισμού των λογαριασμών από τον προμηθευτή», αναφέρει ο διαμεσολαβητής.