MENU

Πόσο θα πωλείται το νέο SU7 της Xiaomi

Ανεβαίνει το θερμόμετρο του ανταγωνισμού στις τιμές

Ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, κ. Lei Jun, προανήγγειλε την τιμή πώλησης του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος της κινεζικής εταιρείας πριν από την επίσημη παρουσίασή του.

Ο στόχος του Xiaomi SU7 είναι να είναι το πιο ελκυστικό, το πιο ποιοτικό και το πιο “έξυπνο” σεντάν με τιμή κάτω από 500.000 γιουάν (69.328 δολάρια)“, δήλωσε ο Lei σε μια ανάρτηση στην κινεζική υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης Weibo.

Η Xiaomi θα παρουσιάσει επίσημα το ηλεκτρικό όχημα SU7 στος 38 Μαρτίου και θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες.

Είναι η πρώτη φορά που η Xiaomi επιβεβαιώνει το εύρος της τιμής πώλησης του οχήματος.

Το αυτοκίνητο εκτίθεται σε όλα τα καταστήματα Xiaomi στην Κίνα σε 29 πόλεις, σύμφωνα με άλλη ανάρτηση του Lei στο Weibo. Τόνισε ότι οι δοκιμαστικές διαδρομές θα ξεκινήσουν την Πέμπτη.

Ο πρόεδρος του ομίλου Xiaomi, Weibing Lu, δήλωσε στο CNBC προηγουμένως ότι η εταιρεία στοχεύει στο premium τμήμα της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μαίνεται ο πόλεμος των τιμών

Αυτό θα την έφερνε αντιμέτωπη με εταιρείες όπως η Tesla στην Κίνα. Συγκριτικά, το Model S sedan της Tesla ξεκινά από 698.900 γουάν, ενώ το Model 3 ξεκινά από 245.900 γουάν.

Η Xiaomi θα ανταγωνίζεται επίσης ένα πλήθος εγχώριων “παικτών”, όπως ο γίγαντας BYD, η Nio, η Xpeng και η Li Auto, πολλοί από τους οποίους στοχεύουν επίσης στο premium άκρο της αγοράς EV.

Η Xiaomi είναι περισσότερο γνωστή ως εταιρεία κατασκευής smartphone και καταναλωτικών ηλεκτρονικών. Αλλά το 2021, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να μπει στον “αγώνα” των EV. Τρία χρόνια αργότερα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πολύ διαφορετική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, μια αγορά που ενδεχομένως αντιμετωπίζει επιβράδυνση και όπου ο ανταγωνισμός είναι “λυσσαλέος”.

Η αγορά EV βρίσκεται εν μέσω ενός πολέμου τιμών που πυροδοτήθηκε από την Tesla στα τέλη του 2022. Αυτό ανάγκασε άλλες εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων να προχωρήσουν σε μειώσεις προκειμένου να τονώσουν τη ζήτηση και να παραμείνουν ανταγωνιστικές, γεγονός που έχει πιέσει τα περιθώρια κέρδους και την κερδοφορία σε ολόκληρο τον κλάδο.

Η τιμολόγηση θα είναι το κλειδί για τη Xiaomi σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά και σε μια αγορά όπου η εταιρεία δεν έχει προηγούμενη ιστορία.

“Πριν από τρία χρόνια, ανακοίνωσα ότι η Xiaomi επρόκειτο να εισέλθει στην αγορά EV. Αυτό είναι το τελευταίο μου νέο εγχείρημα – βάζω τη φήμη μου σε κίνδυνο για να αγωνιστώ για ένα όραμα στο οποίο πίστευα βαθιά”, δήλωσε ο Lei σε μια ανάρτηση στο X.

Σχετικά Άρθρα