MENU

Προσωρινός ανάδοχος για τον ΒΟΑΚ η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Το κατασκευαστικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ

Με απόφαση του υπουργού, Χρ. Σταϊκούρα, εγκρίθηκε το Πρακτικό ΙΙΙ Εξέτασης των Φακέλων Γ’ (Οικονομικής Προσφοράς) των Διαγωνιζομένων της Β΄ Φάσης του Διεθνούς Διαγωνισμού – Υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών -για την ανάθεση της Σύμβασης Παραχώρησης του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο».

Ως εκ τούτου, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η οποία είχε αναδειχθεί ως προτιμητέος επενδυτής στα τέλη Ιανουαρίου οπότε αποσφραγίστηκαν οι οικονομικές προσφορές ανακηρύσσεται πλέον ως προσωρινός ανάδοχος. Υπενθυμίζεται πως το σχήμα ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ είναι επιλαχών επενδυτής, ενώ τρίτη στην Κατάταξη Διαγωνιζόμενων είναι η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-EGIS-MERIDIAM (με Βαθμό Οικονομικής Αξιολόγησης Διαγωνιζόμενου 0,799).

Υπενθυμίζεται πως το κατασκευαστικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ. Η αιτούμενη κατά την περίοδο μελετών – κατασκευών χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου ανέρχεται στα 693 εκατ. ευρώ (σε τρέχουσες τιμές), ενώ η επιδότηση κατά την περίοδο λειτουργίας (δικαίωμα απόληψης σκιώδους διοδίου) αντιστοιχεί σε ποσοστό 64,62% επί των επιβαλλόμενων στους χρήστες διοδίων τελών. Πρόκειται για τις δύο ουσιώδεις παραμέτρους στις οποίες βασίστηκε η προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Σχετικά Άρθρα