Δύο εταιρείες με έδρα τη Γαλλία, η Eiffage, μέσω της θυγατρικής Eiffage Rail, και η Captrain, επιχείρηση εμπορευματικών σιδηροδρόμων, ανακοίνωσαν ότι κέρδισαν δύο συμβάσεις σε κοινοπραξία αξίας περίπου 415 εκατ. ευρώ (453 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) από την SNCF Réseau, τη γαλλική εταιρεία διαχείρισης εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Όπως ανακοίνωσε η Eiffage «Η πρώτη σύμβαση καλύπτει την αντικατάσταση εξοπλισμού πίστας για τις γραμμές υψηλής ταχύτητας Atlantique, Paris Nord και Sud-Est. Η σταθερή δόση θα διαρκέσει για τέσσερα χρόνια (2025 έως 2028) με δυνατότητα επιλογής για δύο επιπλέον έτη το 2029 και το 2030».
Από το 2025 και το 2028, 49 τεμάχια εξοπλισμού πίστας θα αντικατασταθούν.
Η εταιρία σημείωσε ότι οι εργασίες θα εκτελούνται τα Σαββατοκύριακα με όλη τη σιδηροδρομική κυκλοφορία σε αναστολή, κάτι που θα απαιτήσει «τεράστιες δεσμεύσεις εξοπλισμού και ανθρώπινου δυναμικού – πάνω από εκατό εργαζόμενους ανά βάρδια».
Η δεύτερη σύμβαση θα περιλαμβάνει την ανακαίνιση 524 χιλιομέτρων γραμμής σε ολόκληρο το γαλλικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αυτή η σταθερή δόση θα διαρκέσει τρία χρόνια (2025 έως 2027) με δυνατότητα επιλογής για τρία επιπλέον έτη (2028 έως 2030), επισήμανε η Eiffage.
«Οι εργασίες θα πραγματοποιούνται ως επί το πλείστον τη νύχτα με περίπου 400 υπαλλήλους από τις δύο εταιρείες που διαχειρίζονται τα εργοστασιακά τρένα της Eiffage Rail και τον εξοπλισμό έλξης της Captrain», τόνισε εκπρόσωπος της εταιρίας.
«Αυτά τα μηχανήματα υψηλής απόδοσης μπορούν να ανακαινίσουν τις ράγες, το έρμα και τους στρωτήρες για περίπου 1.000 μέτρα τροχιάς ανά βάρδια, διασφαλίζοντας επίσης ότι η γραμμή μπορεί να ανοίξει ξανά στην εμπορική σιδηροδρομική κυκλοφορία στο τέλος κάθε βάρδιας».
Η εταιρεία είπε ότι θα προωθήσει την ανακύκλωση και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της επιχείρησης σε όλα τα συμβόλαια.