MENU

Καινοτομία, προσαρμοστικότητα και εξωστρέφεια, τα «κλειδιά» της επιτυχίας για την Alumil

Το τρίπτυχο της διεθνούς στρατηγικής της Alumil ανέπτυξε ο Πρόεδρος και CEO της Εταιρίας, Γ. Μυλωνάς στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών

Οι ευρύτερες οικονομικές και γεωπολιτικές εξελίξεις, αλλά και οι νέες προκλήσεις και τάσεις στον κλάδο του αλουμινίου, έπεσαν -μεταξύ άλλων- στο τραπέζι, κατά την ομιλία του Προέδρου και CEO της ALUMIL, Γ. Μυλωνά, στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών.

«ALUMIL, μέσα από την εξωστρέφεια και με τοπικές παραγωγικές μονάδες σε στρατηγικές αγορές, παραμένει ευέλικτη και ανταγωνιστική ακόμα και σε ένα περιβάλλον γεωπολιτικών και οικονομικών προκλήσεων», τόνισε ο κ. Μυλωνάς, επισημαίνοντας, πως η εταιρεία αν και δεν συγκαταλέγεται στις αμιγώς εξαγωγικές επιχειρήσεις, έχει φτάσει στο σημείο το 90% του συνολικού της τζίρου να προέρχεται από δραστηριότητες εκτός Ελλάδας.

Αναλύοντας τον κλάδο του αλουμινίου, υπογράμμισε πως στο πεδίο των πρώτων υλών, οι ΗΠΑ παρουσιάζουν εξάρτηση από εισαγωγές λόγω περιορισμένων παραγωγικών μονάδων, ενώ αναφερόμενος στο πεδίο των προϊόντων τύπου commodity, ο κ. Μυλωνάς διευκρίνισε ότι τα προϊόντα αυτού του τύπου, είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στις διακυμάνσεις των τιμών. Ωστόσο, σημείωσε ότι η ALUMIL δεν δραστηριοποιείται στην αμερικανική αγορά με προϊόντα commodity, αλλά με υψηλής καινοτομίας και προστιθέμενης αξίας αρχιτεκτονικά κουφώματα.

Ο κ. Μυλωνάς σχολίασε τις επιπτώσεις της αύξησης των δασμών επί των εισαγωγών από την κυβέρνηση Trump, επισημαίνοντας πως προκλήθηκαν καθυστερήσεις και εικάζει ότι θα δημιουργηθεί μια «τρύπα» στην αγορά καθώς όπως σημείωσε, «όλοι κάτι θα αναβάλλουν, όλοι κάτι θα περιμένουν». Το βασικό ζητούμενο πλέον, όπως τόνισε, είναι το πώς θα καλυφθεί το εν λόγω κενό —ένα ζήτημα που δεν απασχολεί μόνο την Ελλάδα, αλλά και όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η ALUMIL.

Η Κίνα θα εντείνει την πίεσή της στον τομέα των μετάλλων – «Κλειδί» για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία η επιμονή στην ποιότητα και καινοτομία

Αναφερόμενος στην Ευρώπη, προειδοποίησε πως η Κίνα αναμένεται να εντείνει την πίεσή της στον τομέα των μετάλλων, γεγονός που θα επηρεάσει πολλές ευρωπαϊκές χώρες, σημειώνοντας πως η ALUMIL παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, ενισχύοντας διαρκώς την ανταγωνιστικότητά της με προσαρμογές στα προϊόντα και τις διαδικασίες της.

Ανατρέχοντας στη δεκαετία της οικονομικής κρίσης και στην περίοδο της πανδημίας, ο κ. Μυλωνάς ανέδειξε τη σημασία της στρατηγικής εξωστρέφειας και ευελιξίας που ακολούθησε η εταιρεία, η οποία όπως ανέφερε χαρακτηριστικά οδήγησε τους ανθρώπους της ALUMIL να είναι σε τέτοια θέση ώστε «να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε αγορά με τις δυσκολίες που έχει». Υπογράμμισε επίσης πως ακόμα και υψηλές δασμολογικές επιβαρύνσεις, όπως το 26% στην Ινδία, δεν λειτουργούν αποτρεπτικά όταν μπορείς να είσαι «καλύτερος από τους άλλους».

«Θέλεις καινοτομία για να δημιουργήσεις σοβαρή προστιθέμενη αξία στο προϊόν σου, για να μπορείς να απευθυνθείς στις διεθνείς αγορές», υποστήριξε προσθέτοντας πως η ALUMIL, μέσα από τις αποφάσεις που έλαβε σε δύσκολες περιόδους, απέδειξε πως η επιμονή στην ποιότητα και η καινοτομία οδηγούν στη μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Η ALUMIL συνεχίζει να επενδύει σε νέες τεχνολογίες, ανθρώπινο δυναμικό και καινοτόμα προϊόντα, με στόχο τη διεθνή ανάπτυξη και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο του αλουμινίου. Παρά τις προκλήσεις, η ζήτηση παραμένει ισχυρή, όπως τόνισε ο κ. Μυλωνάς. Συγκεκριμένα, στην Ευρώπη εκτιμάται ότι λείπουν 2,5 εκατομμύρια κατοικίες. Το περιβάλλον αυτό δημιουργεί ευκαιρίες για τον κατασκευαστικό κλάδο, ενισχύοντας τη θετική προοπτική για επιχειρήσεις όπως η ALUMIL.

Σχετικά Άρθρα