MENU

Γιγαντιαίο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG με δυνατότητα διπλής χρήσης καυσίμου παραδόθηκε από την Κίνα στη Γαλλία

Το πλοίο έχει την τεχνολογική ικανότητα να χρησιμοποιεί τόσο πετρέλαιο ναυτικής χρήσης (MDO), όσο και πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (LSFO)

Ένα γιγαντιαίο δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 24.000 μονάδων ισοδύναμων των 20 ποδιών (TEU) υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) παρέλαβε τη Μεγάλη Τρίτη (15/4) ο γαλλικός όμιλος CMA CGM Group από το ναυπηγείο Hudong-Zhonghua Shipbuilding (θυγατρική της κρατικής κινεζικής κοινοπραξίας China State Shipbuilding Corporation Limited).

Το πλοίο έχει την τεχνολογική ικανότητα να χρησιμοποιεί τόσο πετρέλαιο ναυτικής χρήσης (MDO), όσο και πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (LSFO). Το εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμου που διαθέτει το δεξαμενόπλοιο, του επιτρέπει επίσης, να χρησιμοποιεί και LNG, ως βασικό καύσιμο για τη λειτουργία του.

Η παράδοση του πλοίου CMA CGM SEINE έγινε στη Σανγκάη, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση της πρωτοποριακής κατασκευής, του πρώτου παγκοσμίως γιγαντιαίου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς LNG με δυνατότητα διπλής καύσης καυσίμου.

Το πλοίο έχει μήκος 399 μέτρων και πλάτος 61,3 μέτρων, ενώ μπορεί να μεταφέρει 220.000 τόνους αγαθών, με ικανότητα μεταφοράς 23.876 εμπορευματοκιβωτίων TEU, συμπεριλαμβανομένων και περισσότερων από 2.200 τυποποιημένων εμπορευματοκιβωτίων με δυνατότητα ψύξης.

Πρόκειται για το πρώτο πλοίο από συνολικά τέσσερα, που έχει παραγγείλει ο αναφερόμενος γαλλικός ναυτικός όμιλος.

Σχετικά Άρθρα