MENU

Δυναμική παρουσία THRAKON-YTONG σε τρεις διεθνείς εκθέσεις το 2024

Καινοτομία, εξωστρέφεια και rebranding στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλου

Ο Όμιλος THRAKON-YTONG, ένας από τους μεγαλύτερους ελληνικούς παρόχους στον τομέα των έτοιμων δομικών προϊόντων, κονιαμάτων, χρωμάτων και βερνικιών, συνέχισε και το 2024 την ενίσχυση της παρουσίας του τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Το έτος σηματοδοτήθηκε από στρατηγικές επενδύσεις, συμμετοχή σε κορυφαίες εκθέσεις και την ολοκλήρωση του rebranding της σειράς επισκευαστικών προϊόντων.

📌 Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις

ΟΙΚΟΔΟΜΗ 2024 – Metropolitan Expo (17-20 Οκτωβρίου)
Ο Όμιλος συμμετείχε ενεργά στην έκθεση ΟΙΚΟΔΟΜΗ 2024, παρουσιάζοντας στο σύγχρονο και λειτουργικό περίπτερό του νέα, καινοτόμα προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις στον τομέα των δομικών υλικών.

Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από την εξειδικευμένη ομάδα της εταιρείας και να λάβουν χρήσιμες συμβουλές για τις εφαρμογές των προϊόντων.

Big 5 Global – Dubai World Trade Centre (26-29 Νοεμβρίου)
Η THRAKON-YTONG συμμετείχε επίσης στην έκθεση Big 5 Global 2024, ενισχύοντας τη διεθνή της δικτύωση.

Η παρουσίαση των προϊόντων και λύσεων της εταιρείας προσέλκυσε το ενδιαφέρον επαγγελματιών του κατασκευαστικού κλάδου, ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας ως αξιόπιστος συνεργάτης σε διεθνές επίπεδο.

BAU 2025 – Μόναχο (13-17 Ιανουαρίου)
Η συμμετοχή στην έκθεση BAU 2025, μία από τις κορυφαίες διεθνώς στον χώρο της αρχιτεκτονικής και των δομικών υλικών, αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων.

Ξεχώρισαν:

  • Το σύστημα εξωτερικής θερμομόνωσης CLIMAPLUS
  • Το πολυουρεθανικό σύστημα στεγάνωσης DESMOFLEX

Η παρουσία του Προέδρου κ. Sjoborg και του CEO κ. Παπαδάκη υπογράμμισε τη στρατηγική διεθνούς ανάπτυξης και ενίσχυσε τη δέσμευση της εταιρείας για εξωστρέφεια και καινοτομία.

Rebranding σειράς επισκευαστικών προϊόντων

Το 2024, ο Όμιλος ολοκλήρωσε το rebranding της σειράς επισκευαστικών προϊόντων, αναβαθμίζοντας τόσο την εικόνα όσο και την ποιότητα των συσκευασιών. Η ανανεωμένη εμφάνιση εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας και της ανταγωνιστικότητας στα δίκτυα διανομής, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σχετικά Άρθρα