Επενδύσεις που σε βάθος 20ετίας θα ξεπεράσουν συνολικά τα 11 δισ. ευρώ, περιλαμβάνονται στο νέο πλάνο του νέου σιδηροδρομικού φορέα, «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας».
Όπως προκύπτει το ύψος του άμεσου επενδυτικού σχεδίου, προτεραιότητες έως το 2026, υπολογίζεται στα 530 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει, ως βασικό πυρήνα του, την αποκατάσταση δικτύου από καταστροφές λόγω Daniel στην Κεντρική Ελλάδα (σχεδόν 180-200 εκατ. ευρώ).
Το βραχυπρόθεσμο πρόγραμμα έως το 2029, είναι ύψους 2,75 δις ευρώ και περιλαμβάνει έργα ήδη ενταγμένα σε χρηματοδοτικά πλαίσια, έργα προς ένταξη σε Μεταφορές 2021-2027 και CEF2 (Connecting Europe Facility) και έργα προς εξεύρεση χρηματοδότησης.
Στο μεσοπρόθεσμο 10ετές επενδυτικό σχέδιο (έως 2034), ύψους 1,4 δις ευρώ, εντάσσονται έργα αναβάθμισης Ανατολικής Εγνατίας, το έργο Παράκαμψης Αθηνών (Ικόνιο – Σφίγγα), έργα συνδέσεως με λιμένες και ΒΙ.ΠΕ. καθώς και έργα αναβάθμισης Δυτικής Εγνατίας.
Τέλος, το μακροπρόθεσμο πρόγραμμα έως το 2044, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 7 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει νέα έργα Δυτικής Εγνατίας, νέα Έργα Ανατολικής Εγνατίας, την αναβάθμιση δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, την αναβάθμιση δικτύου Πελοποννήσου αλλά και νέα έργα Δυτικής Ελλάδας.