Από τις κατασκευαστικές εργασίες και το πόσο γρήγορα τελικά θα καταστεί δυνατόν αυτές να ολοκληρωθούν εγκαίρως, εν μέσω μάλιστα της τρέχουσας συγκυρίας της αγοράς που δεν είναι και η …ευκολότερη στο νησί των Ανέμων, θα εξαρτηθεί η λειτουργία του δεύτερου Four Seasons στη χώρα μας.
Πρόκειται για την επένδυση αρχικού προϋπολογισμού 78,6 εκατ. ευρώ περίπου που έχουν σε πλήρη εξέλιξη αυτή την στιγμή στη Μύκονο οι Άραβες της AGC Equity Partners, μέχρι πρότινος ιδιοκτήτρια του Αστέρα Βουλιαγμένης πριν την πρόσφατη συμφωνία και εξαγορά του συγκροτήματος από τον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου με σημαντικά κέρδη για τους ξένους ιδιοκτήτες.
Οι εργασίες για το νέο project συνεχίζονται αυτή την περίοδο με πρώτο στόχο το νέο 5άστερο ξενοδοχείο της Μυκόνου να ανοίξει έστω και κατά το ήμισυ από τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν, ενώ σε πλήρη λειτουργία θα είναι σίγουρα από τη θερινή σεζόν του 2026.
Ο αρχικός προγραμματισμός έκανε λόγο για λειτουργία από εφέτος, με το επενδυτικό σχήμα να προγραμματίζει τελικά ένα πρώτο πιο χαλαρό άνοιγμα (soft opening) ενός τμήματος του έργου ώστε να φανούν και οι πρώτες «παιδικές» ασθένειες για πλήρη λειτουργία του 2026.
Την επένδυση «τρέχει» το επενδυτικό σχήμα της Blue Iris A.E. που συνδέεται με την AGC Equity Partners για το νέο Four Seasons Resort Mykonos που κατασκευάζεται κατά μήκος της ακτογραμμής του κόλπου στο Καλό Λιβάδι και θα διαθέτει 96 κλειδιά (δωμάτια, βίλες και σουίτες) με θέα στο Αιγαίο Πέλαγος.
Ο σχεδιασμός του έργου ανήκει στο διάσημο Έλληνα αρχιτέκτονα Νίκο Βαλσαμάκη, ενώ το σχεδιασμό των εσωτερικών χώρων έχει αναλάβει η Wimberly Interiors.
Η ξενοδοχειακή μονάδα αναπτύσσεται σε έκταση 60.324 τ.μ. και φέτος προβλέπεται να λειτουργήσουν περίπου τα μισά από τα δωμάτιά της.
Ισχυρό το brand «Ελλάδα»
Η συγκεκριμένη ανάπτυξη του τουριστικού συγκροτήματος στη Μύκονο αποτελεί τη δεύτερη επένδυση της AGC στην Ελλάδα, μετά το mega project του Αστέρα Βουλιαγμένης που περιλάμβανε το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace, την Astir Marina και την παραλία Astir Beach.
Η επένδυση στη Μύκονο αποτυπώνει και την ψήφο εμπιστοσύνης των επενδυτών στο brand «Ελλάδα» που συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των πιο ισχυρών brands διεθνώς.
Το νέο Four Seasons Resort Mykonos έχει σχεδιαστεί και διαμορφωθεί σύμφωνα με την κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική, «με σεβασμό στην παράδοση και την κληρονομιά του νησιού της Μυκόνου με απλούς γεωμετρικούς όγκους», όπως αναφέρουν οι επιτελείς του με το ξενοδοχείο να προσφέρει μια ποικιλία γαστρονομικών επιλογών, εστιατορίων και μπαρ τα οποία σχεδιάστηκαν από τον όμιλο Rockwell, όπως ένα υπαίθριο εστιατόριο δίπλα στην πισίνα, μια μοντέρνα εκδοχή ενός μυκονιάτικου καφενείου, spa με ποικίλες αίθουσες ευεξίας, χώρο γυμναστηρίου κ.α.
Παράλληλα, το ξενοδοχείο θα προσφέρει αρκετούς εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους για επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.