MENU

«Φλέβα χρυσού» για τη Grivalia Management η διαχείριση των ακινήτων της Eurobank και της Grivalia Hospitality

Τα καθαρά κέρδη της εταιρίας ανήλθαν πέρυσι στα 10,8 εκατ. ευρώ από 6,2 εκατ. ευρώ το 2023

Με υψηλές επιδόσεις τόσο σε επίπεδο κύκλου εργασιών όσο και κερδοφορίας έκλεισε το 2024 για την Grivalia Management, την εταιρεία που έχει υπό τη διαχείρισή της ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο ακινήτων από την τράπεζα Eurobank, αλλά και από την Grivalia Hospitality.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παροχής υπηρεσιών συμβούλων και διαχείρισης ακινήτων είχε κύκλο εργασιών για την περασμένη χρονιά στα 17,97 εκατ. ευρώ έναντι 12 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας άνοδο της τάξεως του 49%.

Ο κύκλος εργασιών προέρχεται από τις παρεχόμενες συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετιζόμενες με τη διαχείριση ακινήτων.

Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2024 ανήλθαν στο ποσό των 14 εκατ. ευρώ έναντι 8 εκατ. ευρώ του 2023, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το 2024 παρουσίασαν επίσης σημαντική αύξηση και ανήλθαν στο ποσό των 10,86 εκατ. ευρώ έναντι 6,2 εκατ. ευρώ του 2023.

Την ίδια στιγμή, όσον αφορά την Grivalia Hospitality, την εταιρεία που δραστηριοποιείται στο κομμάτι της υπερπολυτελούς φιλοξενίας, με βάση τα όσα ανέφερε στο συνέδριο της Prodexpo North στη Θεσσαλονίκη η διευθύνουσα σύμβουλος κ. Ναταλία Στράφτη, σε αυτή τη φάση η εταιρεία έχει ολοκληρώσει έναν «αξιοσημείωτο» – όπως τον χαρακτήρισε – πρώτο κύκλο ανάπτυξης και προχωρά στο επόμενο βήμα με τρία νέα projects που αφορούν τον τουρισμό πολυτελείας και τις επώνυμες (branded) κατοικίες. «Η στρατηγική μας επικεντρώνεται σε αναπτύξεις με ήπια δόμηση, κατά κύριο λόγο οριζόντια και με σεβασμό στην ανάδειξη κάθε τοποθεσίας».

Επτά χρόνια ανάπτυξης

Όπως ανέφερε η ίδια, η Grivalia Hospitality μέσα σε ένα διάστημα 7 ετών πραγματοποίησε εννέα εξαγορές ξενοδοχειακών ακινήτων, παράλληλα έχει ολοκληρώσει τέσσερα μεγάλα έργα ανάπτυξης επενδύοντας περί τα 350 εκατ. ευρώ κι επίσης έχει αναπτύξει σημαντικές συνεργασίες με αλυσίδες διεθνούς κύρους, όπως οι Aman, One & Only, Six Senses κ.α.

«Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε προχωρήσει σε σημαντικά ανοίγματα στον τουρισμό πολυτελείας με τα ξενοδοχεία One & Only Aesthesis στα πρώην Αστέρια Γλυφάδας, το νέο glamping στη Βούλα υπό τη διαχείριση της Domes Resort κ.α. Έχουμε λοιπόν σε αυτή τη φάση σε λειτουργία έξι υπερπολυτελή ξενοδοχεία με 450 ξενοδοχειακά κλειδιά σε διάφορους προορισμούς και 25 branded κατοικίες, ενώ έχουμε επιπλέον τρία νέα έργα ανάπτυξης με 150 κλειδιά και 50 επώνυμες κατοικίες στα επόμενα χρόνια», σημείωσε η κ. Στράφτη.

Επισημαίνεται πως η εταιρεία έλαβε μόλις προ ημέρων την έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων για το νέο project που σχεδιάζει στους Πεταλιούς, ύψους 224 εκατ. ευρώ, με τη δημιουργία ενός υπερπολυτελούς resort με εστιατόρια, χώρους ευεξίας και εκγύμνασης, beach club κ.ά., καθώς και αυτόνομες branded πολυτελείς βίλες.

Το δεύτερο μεγάλο έργο αφορά τη Μύκονο, ενώ στην Πελοπόννησο προωθεί την επέκταση των branded κατοικιών δίπλα από το Amanzoe, κάτω από το brand των Αman.

Σχετικά Άρθρα