MENU

Είσοδος της Xiaomi στην ηλεκτροκίνηση – Το πλεονέκτημά της στην premium κατηγορία

Δέσμευσή της για επένδυση 10 δισ. δολ. στον τομέα

Αν και διακρίνεται στον κλάδο των smartphones καταλαμβάνοντας παγκοσμίως την Τρίτη θέση πίσω από Apple και Samsung, η Xiaomi κάνει τολμηρά και επεκτατικά βήματα στην ηλεκτροκίνηση.

«Πιστεύουμε ότι είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης για εμάς στην premium κατηγορία, επειδή έχουμε ήδη 20 εκατομμύρια χρήστες premium στην Κίνα με βάση το smartphone», δήλωσε στο CNBC ο Πρόεδρος του Ομίλου Xiaomi, Weibing Lu, πριν από τη διεθνή αποκάλυψη του αυτοκινήτου στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, που ξεκινά τη Δευτέρα.

Η Xiaomi αποκάλυψε το ηλεκτρικό της SU7 στην Κίνα στα τέλη Δεκεμβρίου, αλλά δεν έχει ακόμη ανακοινώσει συγκεκριμένη τιμή. Ο Lu είπε ότι η πρώτη επίσημη κυκλοφορία θα έρθει “πολύ σύντομα” και ότι οι εγχώριες παραδόσεις θα ξεκινούσαν μόλις το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Επίσης, πρόσθεσε ότι η εταιρεία εξέτασε την προσφορά μιας γκάμας αυτοκινήτων που θα ξεκινά από τις βασικές εκδόσεις και θα φτάνει έως τα πιο πολυτελή, ενώ το ποσό που σχεδιάζει να δαπανήσει για το όλο πρότζεκτ αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Φιλόδοξα και μεγαλόπνοα σχέδια

Σημειώνεται ότι προς τα τέλη του περασμένου έτους, κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωσης, είχε δοθεί το στίγμα για τα μεγάλα σχέδια του Ομίλου στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης. Μεταξύ άλλων είχε γίνει αναφορά στις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης αλλά και στη φιλοδοξία να «πάρει τα πάνω της» η συνολική αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.

Τα αυτοκίνητα με το σήμα Xiaomi θα παράγονται από μια μονάδα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας BAIC Group σε εργοστάσιο του Πεκίνου με ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.

Σχετικά Άρθρα