Η στοχοθεσία του υπουργείου Υποδομών για το 2025 αφορά σε εν εξελίξει έργα (δημόσια, ΣΔΙΤ, Παραχωρήσεις) χωρίς να επεκτείνεται σε πιθανές νέες δημοπρατήσεις έργων και διαγωνισμών, ενώ διατηρεί χαμηλά τον πήχη των προβλέψεων για τα έργα σε Θεσσαλία και Φθιώτιδα, παρά το «κατεπείγον» της υπόθεσης, αφού οι εννέα δημοπρατήσεις βρίσκονται στον κλοιό των προσφυγών.
Εξαιρώντας αυτή τη μεγάλη εκκρεμότητα, το υπουργείο εκτιμά πως στο πρώτο τρίμηνο του 2025 θα έχει υπογραφεί η σύμβαση Παραχώρησης για το μεγάλο μεσαίο τμήμα του ΒΟΑΚ (ανάδοχος η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), ενώ παράλληλα θεωρεί εφικτή την πρόοδο εργασιών στα ακραία τμήματα του ΒΟΑΚ (δημόσιο έργο και ΣΔΙΤ), ώστε να μην χαθεί η χρηματοδότηση από τους πόρους ΤΑΑ.
Εκτιμάται ότι στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το 60% της κατασκευής τόσο του δημόσιου έργου Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος όσο και του ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη.
Οι εκτιμήσεις του ΥΠΟΜΕ για την ολοκλήρωση του Ε65 (ανάδοχος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) καθώς το έργο με πόρους ΤΑΑ προχωρά χωρίς σημαντικά «σαμαράκια», γεγονός που οδηγεί στην πρόβλεψη πως το βόρειο τμήμα Καλαμπάκα – Γρεβενά θα φτάσει στο 80% στο τέλος του 2025 και θα ολοκληρωθεί στο πρώτο τετράμηνο του 2026.
Στο μικτό έργο Πάτρα – Πύργος, το οποίο εκτελείται από τις εταιρίες ΤΕΡΝΑ, Aktor και Άβαξ, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η υλοποίηση του 85% του αντικειμένου περί το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ενώ στο τέταρτο τρίμηνο θα γίνει η λειτουργική παράδοση του αυτοκινητόδρομου.
Ως προς τα έργα Μετρό, το υπουργείο προτάσσει την παράδοση της επέκτασης της βασικής γραμμής στη Θεσσαλονίκη έως την Καλαμαριά αλλά και την πρόοδο των εργασιών στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, υπολογίζοντας πως έως το τέλος του 2025 θα έχει ολοκληρωθεί περί το 25% του έργου.
Το 2025 αναμένεται επίσης η πρόοδος του έργου για τη δημιουργία του αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης να φτάσει σε ποσοστό 70%. Ενδεικτικά ορόσημα για το 2025 θα είναι η υλοποίηση του 50% του αντικειμένου του έργου στο δεύτερο τρίμηνο και του 70% μέχρι τέλη του τρέχοντος έτους.