MENU

Έσπασε τα ταμεία η «Εγγύησης Χαμηλότερης Τιμής» των Public – Περισσότεροι από 100.000 καταναλωτές αγκάλιασαν την υπηρεσία

Το 99,98% των προϊόντων ήταν διαθέσιμο στην ίδια ή χαμηλότερη τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες του οργανωμένου λιανεμπορίου

Την «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής» παρουσίασαν για πρώτη φορά κατά τη φετινή Black Friday τα Public, μένοντας πιστά στη δέσμευσή τους να προσφέρουν κορυφαίες λύσεις και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και προσφέροντας σε χιλιάδες καταναλωτές τις καλύτερες τιμές του εμπορίου.

Ενδεικτικό της αποτελεσματικότητας της «Εγγύησης Χαμηλότερης Τιμής» είναι πως περισσότεροι από 100.000 καταναλωτές αγκάλιασαν την υπηρεσία, επιλέγοντας μέσα από την ευρεία γκάμα κωδικών τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που προσφέρουν τα Public. Αντίστοιχα, το 99.98% των προϊόντων που διατέθηκαν στα καταστήματα Public, τα mega “Public + home” και τα Public.gr και Public.cy είχαν εγγυημένα ίδιες ή και χαμηλότερες τιμές από αυτές των άλλων αλυσίδων λιανικής με πανελλαδικό δίκτυο.

Η «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής» προσέφερε συγκεκριμένα τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξασφαλίσουν πως εάν έβρισκαν κάποιο προϊόν φθηνότερα ακόμη και 14 ημέρες μετά την αγορά, θα λάμβαναν επιστροφή της αξίας της διαφοράς μέσω του Public Wallet, εύκολα και άμεσα, για μελλοντικές αγορές.

Η αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών που προσέφεραν τα Public, που αυτή τη Black Friday συμπληρώθηκε με την «Εγγύησης Χαμηλότερης Τιμής», αποτυπώθηκε και στην αύξηση του Νet Promoter Score (NPS), ενός δείκτη που αντικατοπτρίζει το επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Οι καταναλωτές δήλωσαν πως απόλαυσαν φέτος περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά τη διαδικασία του shopping, καθώς επωφελήθηκαν από τις εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής που διαρκώς εμπλουτίζουν τα Public.

Τα Public συνεχίζουν να παρέχουν καινοτόμες λύσεις που συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, παραμένοντας ο αγαπημένος προορισμός για όσους αναζητούν ποιότητα, αξιοπιστία και οικονομία στις αγορές τους.

Σχετικά Άρθρα