Περισσότερο χρόνο σχεδιάζει να δώσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων η κυβέρνηση Biden, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους για αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times.
Αυτή η αλλαγή στη δράση για την κλιματική αλλαγή έχει σκοπό να κατευνάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες που λένε ότι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να επιτύχουν τους στόχους του Λευκού Οίκου, καθώς και τα συνδικάτα, τα οποία ευνοούν επίσης μια πιο αργή άνοδο των EV.
Το νέο σχέδιο, το οποίο δεν θα οριστικοποιηθεί πριν από τις αρχές της άνοιξης, θα δώσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων μέχρι το 2030 να αυξήσουν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών τους οχημάτων.
Η συνολική στρατηγική της κυβέρνησης Μπάιντεν στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίων, ωθώντας τους Αμερικανούς προς τα ηλεκτρικά οχήματα, αντί των ρυπογόνων βενζινοκίνητων. Ο αρχικός στόχος ήταν να γίνει αυτό πριν το 2030.
Αυτό θα σήμαινε την ενίσχυση του μεριδίου της αμερικανικής αγοράς EV στο 67% μέχρι το 2032 από λιγότερο από 8% το 2023.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρειάζονται το χρόνο , όχι μόνο για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και τη μείωση του κόστους τους, αλλά και για τη δημιουργία υποδομής σταθμών φόρτισης σε όλες τις ΗΠΑ.
Στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Ενέργειας λένε ότι υπάρχουν λίγο περισσότεροι από 160.000 σταθμοί φόρτισης σε όλες τις ΗΠΑ με μόνο το 88% να είναι σταθμοί δημόσιας χρήσης.
Ο κ. John Bozzella, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του εμπορικού ομίλου της αυτοκινητοβιομηχανίας Alliance for Automotive Innovation (AAI), δήλωσε ότι τα επόμενα τρία ή τέσσερα χρόνια είναι κρίσιμα για την ανάπτυξη της αγοράς EV.
“Δώστε στην αγορά και στις αλυσίδες εφοδιασμού την ευκαιρία να προλάβει, διατηρήστε τη δυνατότητα επιλογής του πελάτη, αφήστε να τεθούν σε λειτουργία περισσότεροι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης, αφήστε τις βιομηχανικές πιστώσεις και το νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού να κάνουν τη δουλειά τους και να οδηγήσουν στη βιομηχανική στροφή”, δήλωσε ο Bozzella.