Στη ανακοίνωση ότι εξαγοράζει την εταιρεία λογισμικού 1E από την Carlyle Group έναντι 720 εκατομμυρίων δολαρίων (681,5 εκατ. ευρώ), προχώρησε σήμερα (10/12) η Team Viewer, παγκόσμιος πάροχος λύσεων απομακρυσμένης συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης στον χώρο εργασίας. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα εξαγορά της Team Viewer και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025, αφού ληφθούν οι ρυθμιστικές εγκρίσεις.
Η Carlyle απέκτησε πλειοψηφικό μερίδιο στην 1E το 2021, ενώ ο ιδρυτής της εταιρείας, Sumir Karayi, διατήρησε σημαντικό μειοψηφικό μερίδιο, σύμφωνα με τότε ανακοίνωση. Η Carlyle δεν γνωστοποίησε τους όρους της συμφωνίας. Η εταιρεία παρέχει διάγνωση σε πραγματικό χρόνο, αποκατάσταση και αυτοματοποίηση για την επίλυση προβλημάτων σε περισσότερους από 500 οργανισμούς σε 42 χώρες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της 1E, Mark Banfield, θα γίνει μέλος του διοικητικού συμβουλίου της TeamViewer και εμπορικός διευθυντής, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ενώ η εταιρεία αναμένεται ακόμη να διορίσει τον Chief Marketing Officer της 1E, Stephen Tarleton, στον ίδιο ρόλο.
Ο συνδυασμός αυτός συνδέει το λογισμικό αυτοματοποιημένης αποκατάστασης της 1E που εντοπίζει προβλήματα πληροφορικής με το λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας της TeamViewer, επιτρέποντας στους χρήστες να λαμβάνουν γρήγορα υποστήριξη όταν προκύπτουν προβλήματα.
Οι μετοχές της TeamViewer, η οποία συγκέντρωσε σχεδόν 2 δισ. ευρώ (2,1 δισ. δολάρια) κατά την αρχική δημόσια προσφορά της το 2019, έχουν υποχωρήσει κατά 11% φέτος, δίνοντας στην εταιρεία χρηματιστηριακή αξία 2,1 δισ. ευρώ. Η TeamViewer διοικείται από τον Oliver Steil, έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό, ο οποίος εντάχθηκε από την εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Permira, η οποία προηγουμένως ήλεγχε την εταιρεία.
«Με την εξαγορά της 1E, η TeamViewer θα εισέλθει σε μια νέα εποχή έξυπνης διαχείρισης τελικών σημείων, παρέχοντας στους πελάτες μια έξυπνη λύση για την πρόληψη και την αντιμετώπιση τεχνολογικών προβλημάτων με ελάχιστες τριβές», ανέφερε ο Steil στη σημερινή (10/12) ανακοίνωση. «Μαζί με την 1E, είμαστε σε ιδανική θέση για να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών για πιο πραγματικού χρόνου, αυτοματοποιημένες και προληπτικές προσεγγίσεις στο χώρο της πληροφορικής και των τεχνολογιών λειτουργίας».