Η αναβάθμιση της οικονομικής θέσης σε business είναι το απρόσμενο όνειρο που κάθε ταξιδιώτης θέλει να γίνει πραγματικότητα.
Ως εκ τούτου είναι περιζήτητες, ειδικά σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, και έτσι είναι δύσκολο να το επιτύχεις. Είναι απίθανο να το κατορθώσετε, ζητώντας τουλάχιστον δωρεάν αναβάθμιση, αλλά μπορείτε να δείτε αν είναι δυνατή μια αναβάθμιση επί πληρωμή.
Η καλύτερη στιγμή για να το ζητήσετε είναι αμέσως μετά την κράτηση, αλλά αν αυτό δεν λειτουργήσει, θα έχετε ακόμα μερικές ευκαιρίες να προσπαθήσετε, αναφέρουν οι ειδικοί του Travel +Leisure.
Ποιος αναβαθμίζεται σε μια πτήση
Σχεδόν σε κάθε πτήση, οι επιβάτες που λαμβάνουν αναβαθμίσεις είναι είτε αυτοί που πληρώνουν για αυτές εκ των προτέρων (είτε σε δολάρια είτε σε μίλια) είτε συχνά επιβάτες με status elite που λαμβάνουν δωρεάν αναβαθμίσεις ως μέρος των προνομίων τους. Υπάρχουν πολύ λίγες εξαιρέσεις.
“Έχω ακούσει ιστορίες από ανθρώπους για το πώς αναβαθμίστηκαν σε business ή σε πρώτη θέση με βάση την εμφάνισή τους ή το πώς ήταν ντυμένοι. Αυτό δεν συνέβη ποτέ στη μεγάλη αεροπορική εταιρεία όπου δούλευα”, τονίζει η Susan Fogwell, πρώην αεροσυνοδός με εμπειρία 22 ετών.
Πότε να αγοράσετε μια αναβάθμιση πτήσης
Εάν θέλετε να αγοράσετε μια αναβάθμιση πτήσης με μίλια ή μετρητά, κάντε το όσο το δυνατόν νωρίτερα στη διαδικασία. Ξεκινήστε επικοινωνώντας με την αεροπορική σας εταιρεία μετά την κράτηση για να δείτε εάν υπάρχουν διαθέσιμες αναβαθμίσεις επί πληρωμή. Εάν δεν είστε τυχεροί εκεί, μπορείτε να δοκιμάσετε ξανά στο γραφείο του check-in.
Αν και σε αυτή την περίπτωση η απάντηση είναι αρνητική, έχετε ακόμα μια ευκαιρία. Σε ορισμένες πτήσεις, οι επιβάτες που έκαναν κράτηση για Business Class ή First Class
δεν θα επιβιβαστούν, είτε διότι έχασαν την ανταπόκρισή τους είτε διότι ακύρωσαν την τελευταία στιγμή.
Αυτό συμβαίνει όταν το να ζητάς αναβάθμιση στην πύλη μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σου. Συνομιλήστε με τον πράκτορα στην πύλη λίγο πριν ξεκινήσει η επιβίβαση για να δείτε εάν είναι δυνατή μια πληρωμένη αναβάθμιση.
Ζητώντας αναβάθμιση στο αεροπλάνο
Εάν και αυτό είναι απαγορευτικό, έχετε μια τελευταία επιλογή. «Πρέπει να ρωτήσετε την επικεφαλής αεροσυνοδό ή την αεροσυνοδό στην πόρτα επιβίβασης», τονίζει ο φροντιστής της American Airlines, Bobby Laurie . «Θα πρέπει να ρωτήσετε πριν κλείσετε την πόρτα, αλλά μην εκπλαγείτε αν δεν σας μετακινήσουν μέχρι να βρεθείτε στον αέρα, εάν πρόκειται να ικανοποιήσουν το αίτημά σας».
Ο Fogwell πρόσθεσε ότι είναι πιο πιθανό να επιτύχετε μια (με πληρωμή) αναβάθμιση σε θέση οικονομικής από ό,τι σε Business Class ή First Class . “Η τυπική διαδικασία είναι να περιμένετε μέχρι να κλείσει η πόρτα για να δείτε αν εμφανιστούν όλοι για την πτήση. Εάν η θέση είναι διαθέσιμη, ο επιβάτης πληρώνει για την αναβάθμιση.”
Σε γενικές γραμμές, μπορείτε να ζητάτε, σε κάθε περίπτωση, αναβάθμιση σε μια πτήση, αλλά δεν πρέπει να περιμένετε να είναι δωρεάν. Μη διστάσετε να ζητήσετε αναβαθμίσεις (με πληρωμή) από την κράτηση μέχρι την επιβίβαση και, ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών, μπορεί να έχετε τη δυνατότητα θέση να πληρώσετε για μια πολύ πιο άνετη θέση.