Άλματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, που έφερε την εξυπηρέτηση των πολιτών στο επόμενο επίπεδο μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων. Η πλατφόρμα έκανε «πρεμιέρα» το 2022 και έκτοτε αναβαθμίζεται και εμπλουτίζεται συνεχώς.
Η πλατφόρμα αυτή επιτρέπει στους πολίτες να υποβάλλουν αιτήματα για κυβερνητικές υπηρεσίες από την άνεση του σπιτιού τους, χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία. Μέχρι σήμερα, 600 χρήστες έχουν εγγραφεί και 747 αιτήματα έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά, καταδεικνύοντας την αυξανόμενη αποδοχή του ψηφιακού αυτού εργαλείου.
Η πλατφόρμα, που αναπτύχθηκε από τη Διεύθυνση Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, φιλοξενεί ήδη 78 ψηφιακές υπηρεσίες, καλύπτοντας τομείς όπως αλιεία, γεωργία, κτηνοτροφία, πολιτισμός, αθλητισμός, τουρισμός και Υγεία.
Όλες οι υπηρεσίες κατατάσσονται ανά Γενική Διεύθυνση Περιφέρειας, διευκολύνοντας την αναζήτηση και υποβολή αιτημάτων. Ο πολίτης, με χρήση των κωδικών Taxisnet, μπορεί να παρακολουθεί την πορεία του αιτήματός του μέσω της ψηφιακής θυρίδας του.
Μέσα στο 2024 ψηφιοποιήθηκαν 55 νέες υπηρεσίες και αναμένονται άλλες 5 μέχρι το τέλος του έτους, ενώ η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας δεσμεύεται για συνέχιση της ψηφιοποίησης, με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση και την εξάλειψη της γραφειοκρατίας.
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, επεσήμανε πως η ψηφιοποίηση έχει στόχο την ευκολία και εξυπηρέτηση των πολιτών, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και τις άσκοπες μετακινήσεις. Από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Καινοτομίας, Κωνσταντίνος Βαρδακώστας, σημείωσε την ικανοποίηση από την πρόοδο και τις συνεργασίες που έχουν αναπτυχθεί για την ολοκλήρωση του έργου.
Δείτε την πλατφόρμα εδώ: Ψηφιακή Πλατφόρμα