MENU

Παίρνουν «ψαλίδι» τα σούπερ μάρκετ – Μείωση τιμών έως και 15% σε 120 κωδικούς προϊόντων

Σταδιακά αναμένεται να ξεπεράσει τους 600 κωδικούς

Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ακούνε το κάλεσμα του Υπουργείου Ανάπτυξης και προχωρούν σε μειώσεις τιμών βασικών προϊόντων, όπως έγινε γνωστό σήμερα μετά από ανακοίνωση του ΕΣΕ (Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος).

Μέχρι τα τέλη του μήνα αναμένεται οι τιμές στα ράφια των καταστημάτων να υποστούν μείωση από 6% έως 15%, κάτι που αρχικά θα αφορά 120 κωδικούς προϊόντων αλλά πρόκειται εν καιρώ να ξεπεράσει τους 600, συμπεριλαμβανομένων πολλών και διάφορων προμηθευτών, μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ κλπ. Η γενική γραμματεία εμπορίου έχει λάβει τις σχετικές λίστες με τους κωδικούς των προϊόντων από τις αλυσίδες των Σούπερ Μάρκετ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Ξεκίνησε στα ράφια των σούπερ μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.

Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου και το προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ) της χώρας.

Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του υπουργού και στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι, περίπου, 120 κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.

Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενημέρωσαν την γενική γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα».

Σχετικά Άρθρα