Το χαρτοφυλάκιο με τις 14 μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί σχεδιάζει να επανεξετάσει η Stellantis την επόμενη διετία, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Carlos Tavares, στο σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Επιπλέον σημείωσε πως και οι 14 μάρκες έχουν ένα στρατηγικό σχέδιο μέχρι το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση εξασφαλισμένη μέχρι το 2026.
Τα εμπορικά σήματα υπό την ομπρέλα της Stellantis θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους έως το 2026, πέντε χρόνια νωρίτερα από ό,τι αρχικά αναμενόταν.
Το 2021 που ιδρύθηκε η εταιρία είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι υπάρχει μια 10ετής περίοδος χάριτος για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί. ΟTavares αποκάλυψε ότι μόνο τα πρώτα πέντε χρόνια χρηματοδοτήθηκαν πραγματικά.
Με άλλα λόγια, ενώ κάθε επωνυμία μπορεί να έχει ένα πρόγραμμα προϊόντων που εκτείνεται μέχρι το 2031, τα χρήματα θα εξαντληθούν μέχρι το 2026. «Μετά από αυτό, είναι ένας αγώνας δρόμου για να δούμε ποιος θα παραμείνει στο παιχνίδι».
Η Stellantis ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Carlo Tavares θα αποσυρθεί όταν λήξει το τρέχον συμβόλαιό του στις αρχές του 2026, στο πλαίσιο πολλών διοικητικών αλλαγών εντός του ομίλου.
Η επικείμενη αποχώρηση από τον όμιλο σημαίνει ότι ο διάδοχός του θα είναι πιθανότατα αυτός που θα αποφασίσει ποιες μάρκες αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να περιλαμβάνονται στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν δραστηριότητα και μέλλον. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος θα έχει στα χέρια του την τύχη των 14 μαρκών του ομίλου.
Η Stellantis, θα πρέπει να έχει ορίσει τον αντικαταστάτη του μέχρι το τέλος του 2025. Από τον Μάιο του 2021, είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group).
Η κύρια δραστηριότητά της είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall.