MENU

Κόντρα στο «ρεύμα» κατά της τηλεργασίας το Spotify

Παραμένει πιστό στην ευέλικτη εργασιακή πολιτική του

Αντίθετα με τη γενικότερη επιχειρηματική τάση που θέλει τις κορυφαίες εταιρίες τεχνολογίες παγκοσμίως να βάζουν τέλος στην τηλεργασία, η δημοφιλής μουσική ιντερνετική πλατφόρμα Spotify δεν βλέπει την ανάγκη να αλλάξει τη δημοφιλή πολιτική της για εργασία από το σπίτι.

Το Spotify πέρασε από μία δραστική αναδιάρθρωση πέρσι, απολύοντας το 17% του προσωπικού του τον Δεκέμβριο, σε μια κίνηση που ο CEO Daniel Ek αναγνώρισε ότι είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στις λειτουργίες από ό,τι περίμενε η εταιρεία.

Η απόφαση βοήθησε σχεδόν να διπλασιάσει την αγοραία αξία της εταιρίας φέτος, καθώς σημείωσε τριμηνιαία έσοδα ρεκόρ, ενώ μείωσε το κόστος.

«Δεν μπορείτε να ξοδεύετε πολύ χρόνο προσλαμβάνοντας ενήλικες και στη συνέχεια να τους συμπεριφέρεστε σαν παιδιά», τόνισε στο Raconteur η υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού του Spotify, Katarina Berg, εξηγώντας τους λόγους που η εταιρία διατηρεί την ευέλικτη εργασιακή πολιτική.

«Είμαστε μια επιχείρηση που είναι ψηφιακή από τη γέννησή της, οπότε γιατί να μην δώσουμε στους ανθρώπους μας ευελιξία και ελευθερία; Η δουλειά δεν είναι ένα μέρος στο οποίο έρχεσαι, είναι κάτι που κάνεις.

Τον Φεβρουάριο του 2021, το Spotify εντάχθηκε σε πολλές άλλες ομάδες τεχνολογίας επιτρέποντας στους υπαλλήλους του να εργάζονται από οπουδήποτε.

Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που έχουν επαναφέρει τους υπαλλήλους τους σε υβριδική βάση, όπως η Meta, ή ζήτησαν πλήρη επιστροφή στο γραφείο, όπως η Amazon, η Spotify επέλεξε να παραμείνει πιστή σ΄αυτή την πολιτική.

Ενώ δεν σκοπεύει να καταργήσει την τηλεργασία σύντομα, η Berg αναγνώρισε ότι δεν ήταν η ιδανική ρύθμιση.

«Είναι πιο δύσκολο και όλοι αγωνιζόμαστε να συνεργαστούμε σε ένα εικονικό περιβάλλον», τόνισε.

Η εταιρεία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί καινοτόμους τρόπους για να ενθαρρύνει το μουσικόφιλο προσωπικό της να επιστρέψει στο γραφείο, συμπεριλαμβανομένης της φιλοξενίας συνεδριών “listening lounge” με πρωταγωνιστές της ποπ, όπως οι Olivia Dean και Rag ‘n’ Bone Man. Το προσωπικό ενθαρρύνεται επίσης γι’ αυτό κατά τη διάρκεια της «βασικής εβδομάδας» του Spotify για να επανασυνδεθεί και να συζητήσει τη στρατηγική.

Σχετικά Άρθρα