MENU

Η Meta Platforms αλλάζει την εικόνα του Facebook και το περιεχόμενο

Αναζητώντας νεότερους χρήστες

Η Meta Platforms αλλάζει όλη την εικόνα του Facebook, εμφανίζοντας διαφορετικό περιεχόμενο από το σημερινό.

Πλέον θα περιλαμβάνει αναρτήσεις σχετικά με δραστηριότητες σε επίπεδο γειτονιάς και αντικείμενα προς πώληση που θα αντλούνται από το Facebook Marketplace και τις ομάδες. Σε πρώτη φάση, θα κάνει το ντεμπούτο της σε λίγες μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο και το Ντάλας.

Η κίνηση αυτή αντανακλά τον στόχο του Facebook να διευρύνει τα feeds των χρηστών πέρα από το περιεχόμενο που μοιράζονται από το κοινωνικό γράφημά τους, τον όρο για τους φίλους και την οικογένεια ενός χρήστη, διατηρώντας παράλληλα ένα στοιχείο εξατομίκευσης. Πρόκειται για μια στρατηγική που η Meta έχει αρχίσει να εφαρμόζει πιο έντονα τα τελευταία χρόνια στο Facebook και το Instagram σε μία προσπάθεια  προσέλκυσης νεότερων χρηστών. Ο Τομ Άλισον, επικεφαλής του Facebook, ανακοίνωσε το νέο χαρακτηριστικό σε εκδήλωση στο Τέξας την Παρασκευή.

«Προσθέτουμε λειτουργίες που βοηθούν τους νεαρούς ενήλικες – και όλους τους χρήστες του Facebook – να εξερευνήσουν τα ενδιαφέροντά τους και να συνδεθούν με τον κόσμο πέρα από τους στενούς τους φίλους», έγραψε η Meta σε μια ανάρτηση στο blog της. Στελέχη της εταιρείας έχουν δηλώσει ότι οι νέοι άνθρωποι επισκέπτονται συχνά το Facebook όταν έχουν σημαντικές αλλαγές στη ζωή τους, όπως η μετακόμιση σε μια νέα πόλη, γεγονός που αποτέλεσε έναν από τους λόγους για την προσθήκη της λειτουργίας «local», όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Στο παρελθόν η Meta είχε ξεκινήσει μια αυτόνομη εφαρμογή αφιερωμένη σε τοπικά γεγονότα και αναρτήσεις, με την ονομασία Facebook Local, αλλά αργότερα την διέκοψε.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι δοκιμάζει μια νέα καρτέλα «Explore», η οποία θα χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσαρμόζει το περιεχόμενο στα ενδιαφέροντα των χρηστών, καθώς και μια ενημερωμένη καρτέλα βίντεο σε πλήρη οθόνη που θα εμφανίζει Reels και άλλα βίντεο στην εφαρμογή. Οι νέοι ενήλικες ξοδεύουν σχεδόν το 60% του χρόνου τους στο Facebook παρακολουθώντας βίντεο, σύμφωνα με την ανάρτηση της Meta στο blog.

Σχετικά Άρθρα