MENU

Οι πέντε προτεραιότητες για την ανάπτυξη του ΟΤΕ και ο βασικός άξονας μετασχηματισμού του

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κώστας Νεμπής μοιράστηκε με τους εργαζομένους το όραμά του για τον Όμιλο

Το νέο του όραμα για τον  ΟΤΕ και τον οδικό χάρτη για να γίνει πραγματικότητα, παρουσίασε χθες (3/10) στους εργαζομένους του Ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κώστας Νεμπής.

Επίσης, μοιράστηκε τη νέα στρατηγική του Ομίλου, η οποία και εστιάζει στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής πορείας του, τονίζοντας ότι: «Το νέο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και χάρη στο ευρύ του αποτύπωμα να οδηγήσει και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιοποίησης στην Ευρώπης».

Ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις:

  • να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας,
  • να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και
  • να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, πάντα με την υποστήριξη των ανθρώπων του.

 Στην κατεύθυνση αυτή, ο κ. Νεμπής έθεσε πέντε βασικές προτεραιότητες για την ανάπτυξη του ΟΤΕ.

Στα δίκτυα οπτικών, στόχος παραμένει η κάλυψη των 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027, χάρη στο επενδυτικό πλάνο άνω των 3 δισ. ευρώ, δίνοντας έμφαση στη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της πελατειακής βάσης σε FTTH. Στο 5G προτεραιότητα αποτελεί η αξιοποίηση του φάσματος 3.5 GHz και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών.

Όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης κοντά στο μέσο όρο της ΕΕ, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις πρόσφατες συμφωνίες με Nova και Netflix.

Στον τομέα των εταιρικών πελατών, η εταιρεία θα εστιάσει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας στα έργα ICT τόσο στο δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα, ενώ σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα που παρουσίασε η COSMOTE με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο (ELTRUN).

Τέλος, προτεραιότητα αποτελεί και η επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (COSMOTE insurance, Box, Payzy) και ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.

Σχετικά Άρθρα