MENU

Netflix: Από ρεκόρ σε ρεκόρ παρά την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών – Η «κίνηση ματ»

Στην αμερικανική αγορά η Netflix πρόσθεσε 1,2 εκατ. συνδρομητές

Η ιδέα που είχε η διοίκηση της δημοφιλούς πλατφόρμας ψυχαγωγίας να δώσει χαμηλότερη τιμή στους συνδρομητές αν αυτοί δεχτούν να βλέπουν περιεχόμενο με διαφημίσεις ήταν η κίνηση που άλλαξε τα δεδομένα για το Netflix όταν όλοι προέβλεπαν την κατάρρευση του. 

Ειδικά όταν ανακοινώθηκε πριν περίπου ένα χρόνο ότι η πλατφόρμα θα απαγορεύσει το μοίρασμα κωδικών πρόσβασης όλοι πίστεψαν ότι η απόφαση αυτή θα βάλει τους τίτλους τέλους για το Netflix. Ειδικά από τη στιγμή που κατά την ίδια περίοδο έμπαιναν δυναμικά στο παιχνίδι της streaming ψυχαγωγίας ανταγωνιστές κολοσσοί όπως η Disney.

Στη συνέχεια όμως οι «Kασσάνδρες» αποδείχθηκαν λανθασμένες καθώς η πλατφόρμα παρουσιάζει συνεχόμενη αύξηση νέων συνδρομητών.

Την Τρίτη (23/1) η εταιρεία έκανε γνωστό ότι περισσότεροι από 13 εκατομμύρια νέοι συνδρομητές έκαναν λογαριασμό στην πλατφόρμα το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street για 8,7 εκατομμύρια.

Μεγάλο ρόλο στην ισχυρή αύξηση των συνδρομητών έπαιξαν οι αγορές της Ευρώπης και της Ασίας. Στην αμερικανική αγορά η Netflix πρόσθεσε 1,2 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο. Συνολικά η πλατφόρμα έχει πλέον 260,3 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω είχαν άμεση επίδραση και στην τιμή μετοχής της πλατφόρμας που σημείωσε άλμα άνω του 7% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.

Η αλλαγή πολιτικής στους κωδικούς και τις διαφημίσεις

Τον περασμένο χρόνο, η εταιρεία πήρε κάποια μέτρα με σκοπό να προσθέσει συνδρομητές. Αυτό που ξεχώρισε ήταν η απαγόρευση της κοινής χρήσης των κωδικών πρόσβασης με άτομα που δεν διαμένουν στο ίδιο νοικοκυριό. Σε όσους δανείζονταν κωδικούς από άλλους δόθηκε η δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο λογαριασμό με χαμηλότερο αντίτιμο, 6,99 δολάρια, αλλά με προβολή διαφημίσεων.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Amy Reinhard, πρόεδρος του Netflix για τη διαφήμιση, δήλωσε ότι το πακέτο με διαφημίσεις ξεπέρασε τα 23 εκατομμύρια μηνιαίους συνδρομητές.

Κερδίζει μέρος της διαφημιστικής πίτας

Στην κλήση για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας ο co-CEO, Greg Peters, δήλωσε αισιόδοξος για την ικανότητα του Netflix να κερδίζει χρήματα από τη διαφημιστική «πίτα» από τους παραδοσιακούς τηλεοπτικούς ανταγωνιστές.

«Γνωρίζουμε ότι τα χρήματα από τη διαφήμιση έρχονται με την αφοσίωση. Έχουμε το πιο αφοσιωμένο κοινό, οπότε πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλή θέση για να κερδίσουμε μέρος της διαφήμισης που μετατοπίζεται από την παραδοσιακή τηλεόραση στο Streaming», ήταν τα λόγια του.

Σε ό,τι έχει να κάνει με την απαγόρευση της κοινής χρήσης των κωδικών πρόσβασης, ο Peters δήλωσε ότι ήταν μια επιτυχημένη κίνηση. «Πιστεύουμε ότι αντιμετωπίσαμε με επιτυχία την κοινή χρήση των κωδικών, διασφαλίζοντας ότι ο κόσμος θα εξακολουθεί να απολαμβάνει το Netflix αλλά θα πληρώσει για την υπηρεσία», είπε.

Το Netflix ολοκλήρωσε το 2023 με αύξηση των κερδών 12%, από 6% που είχε ανακοινώσει το 2022. Η εταιρεία είχε έσοδα 8,8 δισεκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο, αλλά δεν δικαίωσε τις προσδοκίες της Wall Street για κέρδη ανά μετοχή στα 2,21 δολάρια καθώς αυτά διαμορφώθηκαν στα 2,11 δολάρια.

Σχετικά Άρθρα