MENU

Επιπλέον 5 δισ. δολ για σταθμούς φόρτισης EV στις ΗΠΑ

Στο πλαίσιο του δικομματικού νόμου για τις υποδομές

Οι δυσκολίες φόρτισης έχουν συχνά αναφερθεί ως ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι Αμερικανοί οδηγοί αρνούνται να μεταβούν σε EV.

Σχεδόν 600 δημόσιοι σταθμοί ταχείας φόρτισης ενεργοποιήθηκαν για τους οδηγούς των ΗΠΑ τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, μια αύξηση 7,6% σε σχέση με το τέλος του 2023, σύμφωνα με ανάλυση ομοσπονδιακών δεδομένων.

Τον Νοέμβριο του 2021, ο πρόεδρος Joe Biden υπέγραψε τον νόμο για τις επενδύσεις σε υποδομές και την απασχόληση, γνωστό και ως Δικομματικό Νόμο.

Στο πλαίσιο αυτό το εθνικό πρόγραμμα υποδομών της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά οχήματα πρόσθεσε 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να καλύψει τα εναπομείναντα κενά στον «χάρτη»η φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι φορτιστές θα πρέπει να είναι έτοιμοι και να λειτουργούν σε όλες τις πολιτείες. Η Ιντιάνα, για παράδειγμα, άνοιξε 16 νέους σταθμούς ταχείας φόρτισης αυτόν τον χειμώνα. Το Μιζούρι και το Τενεσί από 13 έκαστος και οι οδηγοί EV στην Αλαμπάμα απέκτησαν 11 νέους σταθμούς.

Ενώ οι διαδικασίες για ετην πέκταση του δικτύου φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να μην είναι τόσο διαφανείς όσο θα ήθελαν κάποιοι, οι ιδιοκτήτες EV “αναπνέουν” ευκολότερα καθώς βλέπουν περισσότερους φορτιστές να εμφανίζονται στις εφαρμογές τους.

Οι σταθμοί φόρτισης επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να φορτίζουν τα οχήματά τους ενώ είναι σταθμευμένα στο σπίτι, στη δουλειά ή στο δρόμο.

Περισσότεροι σταθμοί σημαίνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα ηλεκτρικά οχήματα, γεγονός που αυξάνει την κερδοφορία των πωλήσεων αυτοκινήτων και των εταιρειών που διαχειρίζονται δίκτυα φόρτισης. Πρόκειται για κατάσταση win-win.

Σταθμοί φόρτισης EV στη Νέα Υόρκη

«Ποτέ δεν υπήρξε καλύτερη στιγμή για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μεταβούν σε ηλεκτρικά», αναφέρει το Τμήμα Μεταφορών της Νέας Υόρκης. Μέχρι το 2050, η πόλη έχει ως στόχο το 20% των ταξινομήσεων να είναι EV.

Επειδή η αξιόπιστη, διάχυτη πρόσβαση στη φόρτιση είναι απαραίτητη για τους οδηγούς, η πόλη της Νέας Υόρκης αναπτύσσει το PlugNYC, ένα ολοκληρωμένο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών επιπέδου 2 και γρήγορων φορτιστών συνεχούς ρεύματος.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγκατάστασης, η καναδική εταιρεία φόρτισης EV FLO Inc. έπρεπε να αποφύγει την παρεμβολή σε ποδηλατόδρομους, αποβάθρες φόρτωσης και πυροσβεστικούς κρουνούς της Νέας Υόρκης.

Εκπρόσωποι της εταιρίας συνομίλησαν με κατοίκους και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με τις καλύτερες τοποθεσίες. «Αναμέναμε μέτρια ζήτηση» για τους φορτιστές EV στο πεζοδρόμιο της πόλης, με αναμενόμενα ποσοστά χρήσης γύρω στο 15%, δήλωσε ο Roy Rada, υπεύθυνος έργου για την καινοτομία της ηλεκτρονικής κινητικότητας στην Consolidated Edison Inc.

Το Bloomberg αναφέρει ότι η πόλη έχει ανακοινώσει σχέδια για την εγκατάσταση 40.000 βυσμάτων επιπέδου 2 και 6.000 γρήγορων φορτιστών μέχρι το 2030. Προσθέστε σε αυτόν τον αριθμό τις σημερινές περίπου 2.200 δημόσιες «πρίζες» σε όλη την πόλη, το 10% των οποίων είναι ταχείας φόρτισης, όπως τεκμηριώνεται από το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ.

Το πρόβλημα είναι ότι η κατανομή αυτών των φορτιστών είναι άνιση, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ICEd θέσεις στάθμευσης ή κατεστραμμένος εξοπλισμός στους σταθμούς φόρτισης EV.

Άλλη μια νίκη της UAW

Την ίδια στιγμή το συνδικάτο United Automobile Workers ανακοίνωσε προσωρινή συμφωνία σύμβασης σε εργοστάσιο του Οχάιο που κατασκευάζει μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα, ένα βήμα που θεωρείται σημαντική ανακάλυψη για την ενίσχυση των αμοιβών και της ασφάλειας στην αλυσίδα εφοδιασμού EV.

Η τοπική οργάνωση UAW Local 1112 ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε προσωρινή συμφωνία στην Ultium Cells στο Λορντστάουν του Οχάιο, όπου οι εργαζόμενοι κατασκευάζουν μπαταρίες EV για τα οχήματα της GM. Η συμφωνία σηματοδοτεί μια «ιστορική τομή για τους εργαζόμενους στα ηλεκτρικά οχήματα και μια πορεία προς τα εμπρός για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα».

Η τοπική συμφωνία βασίζεται στις επιτυχίες της εθνικής σύμβασης στην οποία εντάχθηκαν οι εργαζόμενοι της Ultium ως αποτέλεσμα της απεργίας Stand Up Strike.

Τα 1.600 μέλη της θα εξετάσουν τις λεπτομέρειες της συμφωνίας και θα διεξαγάγουν ψηφοφορία επικύρωσης τις επόμενες ημέρες.

Εάν επικυρωθεί, θα «θέσει ένα νέο πρότυπο για τους εργαζόμενους στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων παντού και θα σηματοδοτήσει ένα σημαντικό ορόσημο για τη δίκαιη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

Η σύμβαση της Ultium Cells προβλέπει ότι ο μισθός των εργαζομένων θα ανέρχεται στα 30,50 δολ. την ώρα. Σε διάστημα 3 ετών, οι μισθοί θα αυξηθούν στα 35 δολάρια την ώρα. Η εθνική σύμβαση που υπογράφηκε το περασμένο φθινόπωρο είχε αυξήσει τον αρχικό μισθό της Ultium Cells στα 26,91 δολάρια, από 16,50 δολάρια την ώρα όταν άνοιξε το εργοστάσιο.

Σχετικά Άρθρα