Tη διεύρυνση της συνεργασίας της με την Apple ανακοίνωσε πρόσφατα η Salesforce για την ενσωμάτωση των καινοτόμων δυνατοτήτων Apple Business Messaging και Augmented Reality (AR) της Apple στις λύσεις Service Cloud και Field Service για τους πελάτες, τους πάροχους εξυπηρέτησης και τους τεχνικούς της.
Η συνεργασία αυτή ενσωματώνει την εφαρμογή Apple Messages για Επιχειρήσεις στο Service Cloud της Salesforce, προσφέροντας στους πελάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ).
Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν συναντήσεις, να πραγματοποιούν αγορές μέσω του Apple Pay, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις αγορών και να εντοπίζουν πακέτα – όλα αυτόματα, μέσω της εφαρμογής Messages.
Για παράδειγμα, ένας πελάτης λιανικής θα μπορεί να συνομιλήσει απευθείας με μια επιχείρηση για εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων και να ενημερωθεί για τα μεγέθη, τα αποθέματα, τις επιστροφές, κ.ά.
Σε αντίθεση με τα live chats, η συνομιλία θα μπορεί να συνεχιστεί ακόμα και εάν ο πελάτης απομακρυνθεί και στη συνέχεια επιστρέψει. Καθώς οι ενεργές συσκευές Apple ξεπερνούν τις 2 δις παγκοσμίως, η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται πλήρως με την αυξανόμενη προτίμηση των Apple Messages ως το κύριο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών μεταξύ των καταναλωτών ηλικίας 18-34 ετών.
Επιπλέον, πάνω από το 50% των καταναλωτών δήλωσε πως είναι πολύ πιθανότερο για αυτούς να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση εάν μπορούν να της στείλουν μήνυμα. Επιπλέον, η ενσωμάτωση του ARKit της Apple στην εφαρμογή Salesforce Field Service για κινητά τηλέφωνα σηματοδοτεί μια ακόμη σημαντική τεχνολογική εξέλιξη για τον κλάδο των τεχνικών.
Εξοπλισμένοι με δυνατότητες Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality), οι τεχνικοί μπορούν να δημιουργούν λεπτομερείς τρισδιάστατες απεικονίσεις, να μετρούν χώρους και να χαρτογραφούν αντικείμενα, απλοποιώντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών.
Για παράδειγμα, ένας τεχνικός μπορεί να σχεδιάσει έναν «χώρο εγκατάστασης» ώστε να διασφαλίσει ότι ένα νέο ψυγείο χωράει μέσα από την πόρτα και μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς προβλήματα, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία των υπηρεσιών εγκατάστασης της εκάστοτε εταιρείας.
Επίσης, το εργαλείο Salesforce Field Service iOS παρέχει στους τεχνικούς άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες κάθε πελάτη στην αρχική οθόνη των iPhone τους. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την Apple, ενσωματώνοντας περαιτέρω το Salesforce, το Νο1 AI CRM παγκοσμίως στις εξαιρετικές συσκευές και εφαρμογές της Apple για επιχειρήσεις. Αυτές οι λειτουργίες βοηθούν τις εταιρείες να εφαρμόσουν τεχνολογία αιχμής και επαυξημένη πραγματικότητα με πρακτικό τρόπο, βελτιώνοντας κάθε αλληλεπίδρασή τους με τους πελάτες τους», δήλωσε ο Ryan Nichols, Chief Product Officer του Service Cloud της Salesforce. Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Salesforce και της Apple ξεκίνησε το 2018, στο πλαίσιο του συνεδρίου Dreamforce της Salesforce. Έκτοτε, η Apple έχει προσφέρει στους προγραμματιστές της Salesforce εργαλεία και πόρους για τη δημιουργία εφαρμογών, προωθώντας την καινοτομία μέσω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του λογισμικού iOS.