Οι ημερήσιες κάρτες σε ξενοδοχεία και θέρετρα προσφέρουν στους επισκέπτες πρόσβαση σε ανέσεις χωρίς το κόστος της κράτησης δωματίου.
Τα ξενοδοχεία καθιστούν τη συγκεκριμένη επιλογή πιο εύκολα διαθέσιμη για να βοηθήσουν να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ των ταξιδιωτικών προτιμήσεων των καταναλωτών και των τιμών πολυτελείας.
Ένα τυπικό δωμάτιο πολυτελούς ξενοδοχείου στις ΗΠΑ μεταξύ της 1ης Ιανουαρίου και της 6ης Απριλίου κόστισε περίπου 400 δολ. ανά διανυκτέρευση, σύμφωνα με την CoStar, τον παγκόσμιο πάροχο δεδομένων, αναλύσεων και ειδήσεων σχετικά με την ακίνητη περιουσία. Οι τιμές αυτές είναι περίπου 1% υψηλότερες από την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Οι τιμές των δωματίων πολυτελών ξενοδοχείων τον Ιούλιο αναμένεται να είναι κατά 85% υψηλότερες από τον ίδιο μήνα του 2019, πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την εταιρεία πολυτελών ταξιδιών Virtuoso. «Οι ταξιδιωτικοί προϋπολογισμοί απασχολούν σημαντικά τους σημερινούς καταναλωτές», δήλωσε η κ. Hayley Berg, επικεφαλής οικονομολόγος της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Hopper. «Δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για διακοπές, περισσότερο από ό,τι στα καταναλωτικά αγαθά», προσθέτει.
Σε έρευνα που διεξήχθη τον Ιούλιο του 2023 από την Booking.com, πάνω από το 60% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το κόστος διαβίωσης θα καθορίσει τον προγραμματισμό των ταξιδιών του το 2024, ενώ λίγο περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν ότι είναι πιθανό να πληρώσουν για αναβαθμίσεις καταλυμάτων.
Η πλειονότητα των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ δήλωσε ότι θα ήταν πρόθυμη να πληρώσει για ημερήσιες κάρτες προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις ανέσεις σε ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων χωρίς τη διαμονή. Στην έρευνα συμμετείχαν σχεδόν 28.000 ενήλικες από 33 χώρες που δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12-24 μήνες.
Οι καταναλωτές που επιδίδονταν σε ταξιδιωτικές σπατάλες μετά την άρση των περιορισμών του Covid τροφοδότησαν την τάση του «ταξιδιού εκδίκησης», δήλωσε ο Berg, αυξάνοντας τη ζήτηση για πολυτελή καταλύματα. Πλέον η τάση αυτή έχει εξαντληθεί και πολλοί ταξιδιώτες προγραμματίζουν με πιο σφιχτούς προϋπολογισμούς.
Η Berg δήλωσε ότι οι ημερήσιες κάρτες δίνουν στους ανθρώπους ακριβώς αυτό που θέλουν και παρέχουν μια ξεχωριστή πηγή εσόδων για τα καταλύματα. Μεταξύ αυτών το Virgin Hotels New York City, στη γειτονιά Koreatown του Μανχάταν.
Στις 8 Μαΐου το ξενοδοχείο άνοιξε για δεύτερη φορά την πισίνα του στον τελευταίο όροφο, με τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας από τους επισκέπτες με ημερήσιο πάσο. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για μια ξαπλώστρα στην πισίνα ή να αναβαθμίσουν σε καμπάνα και να προσκαλέσουν έως και τέσσερα άλλα άτομα.
Η καμπάνα περιλαμβάνει δωρεάν υπηρεσίες και αναψυκτικά, όπως κρασί και φρούτα. Οι χρήστες του ημερήσιου πάσου στο pool club μπορούν επίσης να έχουν τον δικό τους προσωπικό σερβιτόρο, ανάλογα με τις επιλογές τους. Το κόστος για το pool club ξεκινά από 130 δολάρια.
Τον Μάιο του 2023 το ξενοδοχείο συνεργάστηκε με το ResortPass, έναν ιστότοπο που παρέχει πρόσβαση με ημερήσιο πάσο σε πολυτελή ξενοδοχεία, θέρετρα και σπα, συχνά σε μειωμένη τιμή.
Το ResortPass, που ξεκίνησε το 2016, κατέχει μερίδιο 95% της αγοράς ημερήσιων επισκεπτών, σύμφωνα με την εταιρεία, και έχει συνεργαστεί με περισσότερα από 1.300 πολυτελή ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των Waldorf-Astoria, JW Marriott και Fontainebleau.
Η πλατφόρμα ημερήσιων επισκεπτών έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 3 εκατομμύρια χρήστες και έχει επεκτείνει την πρόσβαση με ημερήσιο πάσο σε περισσότερες από 250 πόλεις, σύμφωνα με την εταιρεία, σε τιμές μόλις 25 δολαρίων.
«Αυτό που είμαστε πραγματικά σε θέση να κάνουμε είναι να δώσουμε στους ανθρώπους έναν πιο οικονομικό τρόπο να απολαύσουν υπηρεσίες χωρίς να ταξιδέψουν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ResortPass, κ. Michael Wolf. «Νομίζω ότι συμπληρώνει άλλους τύπους ταξιδιών και ενδεχομένως χρησιμεύει αντί αυτών».
Ο μέσος πελάτης του ResortPass αγοράζει ολοήμερη πρόσβαση με κόστος περίπου 165 δολάρια, δήλωσε η εταιρεία. Οι πελάτες που αγοράζουν ημερήσιες κάρτες μέσω του ResortPass συχνά ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για τις πισίνες ή άλλες ανέσεις του ξενοδοχείου απ’ ό,τι οι επισκέπτες που διανυκτερεύουν, δήλωσε ο Wolf.
«Οι επισκέπτες μας ξόδεψαν κατά μέσο όρο πάνω από 250 δολάρια στις εγκαταστάσεις του καταλύματος, και συχνά αρκετά περισσότερα από αυτό», είπε.
Ο Wolf δήλωσε ότι το ResortPass σχεδιάζει επί του παρόντος, το οποίο και αναμένεται να ανακοινώσει μέσα στο 2024.