Καθοριστικός αναμένεται να είναι ρόλος που θα διαδραματίσουν οι θυγατρικές εταιρίες ανάπτυξης ακινήτων Trade Estates και Trade Logistics στην συνολική ανάπτυξη του ομίλου Fourlis τα επόμενα χρόνια.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο πρόεδρός του Βασίλης Φουρλής, επισημαίνοντας ότι η Trade Estates θα έχει μεγάλη συνεισφορά στα retail parks που δημιουργεί ο όμιλος τον Νοέμβριο στην Πάτρα, στο Ηράκλειο μέσα στο 2025 και το 2027 στο Ελληνικό.
Μάλιστα, η διοίκηση θεωρεί πως η δυναμική της Trade Estates επιβεβαιώνει μέχρι στιγμής πλήρως τις προσδοκίες που υπάρχουν, καθώς το χαρτοφυλάκιο των εσόδων της διευρύνεται συνεχώς με τη συμμετοχή της IKEA ως tennant να έχει περιοριστεί στο 33%. Σε μετοχικό επίπεδο, η μητρική Fourlis θα επιμείνει στον περιορισμό της συμμετοχής της κάτω από το επίπεδο του 50% μέχρι το τέλος του 2024 τουλάχιστον.
Σε ότι αφορά στην Trade Logistics, η οποία έχει πλέον δύο μεγάλα κέντρα διανομής, καταγράφεται αλλαγή της στρατηγικής που υπήρχε μέχρι τώρα, να παρέχει δηλαδή υπηρεσίες κατά κύριο λόγο στις θυγατρικές του ομίλου Fourlis.
Στόχος της εταιρίας από εφέτος είναι να εξελιχθεί σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο third party logistics υπηρεσιών με κύρια χαρακτηριστικά την εξωστρέφεια, την αποδοτικότητα, την παραγωγικότητα και τα υψηλά περιθώρια κέρδους.
Στόχος εσόδων τα 750 εκατ. ευρώ εντός τριετίας
Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής τους στρατηγικής, ο όμιλος Fourlis έχει θέσει δύο βασικούς στόχους μέχρι το 2027: Την αύξηση των εσόδων στα 750 εκατ. ευρώ και τον υπερδιπλασιασμός του EBIT Margin στο 8%.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Φουρλή, η επίτευξη των στόχων θα έρθει μέσα από οργανική ανάπτυξη και αύξηση των σημείων πώλησης, ενώ πλέον δίδεται έμφαση στην αποτελεσματικότητα της διακαναλικής πώλησης (omnichannel), μέσα από την οποία θα βελτιωθεί η παραγωγικότητα και τα περιθώρια κέρδους.
Σε διοικητικό επίπεδο η στόχευση εστιάζεται στο ESG και τη βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς και έμφαση στο big data. Ήδη έχει δημιουργηθεί κέντρο data analytics.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για δυναμική ανάπτυξη, ο όμιλος Fourlis μειώνει τιμές σε επιλεγμένα προϊόντα τόσο στα IKEA όσο και στην Intersport, με στόχο την προσέλκυση καταναλωτών οι οποίοι τελικά θα χτίσουν νέα σχέση δέσμευσης με τα brand του ομίλου, απολαμβάνοντας τη χρηστικότητα, την πολυκαναλικότητα και την εξυπηρέτηση.
Παράλληλα, ο όμιλος έχει αναλάβει την εκπροσώπηση νέων brands και κινείται για τη δημιουργία νέων καταστημάτων στην Ελλάδα, διευρύνοντας την πληθυσμιακή κάλυψη. Παράλληλα, κινείται και προς την κατεύθυνση ανάπτυξης των αγορών στα Βαλκάνια με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία να παρουσιάζουν ήδη τις πρώτες σαφείς ενδείξεις ανάπτυξης.