Σημαντική είναι η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου για το αεροδρόμιο της Αθήνας, αφού η British Airways μετέφερε πέρυσι 500.000 επιβάτες, ενώ παρουσιάζει αύξηση +6,6% το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου του 2024.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ, του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η Βρετανία αποτελεί μια παραδοσιακή «πηγή» προέλευσης αφίξεων και εσόδων για τον ελληνικό τουριστικό κλάδο.
Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν:
Το Λονδίνο, με μερίδιο αγοράς το 83%, στο σύνολο της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου στην Αθήνα, με το 47% των ξένων επιβατών (τουριστών) να επισκέπτονται την Αθήνα κατά το διάστημα Οκτωβρίου-Απριλίου (χαμηλή περίοδος).
Η British Airways μετέφερε 500.000 επιβάτες περίπου το 2023 και παρουσιάζει αύξηση +6,6% το 2024 (Ιαν-Απρ 2024).
Οι επιβάτες της γραμμής ταξιδεύουν κυρίως για αναψυχή (κατά 62%), ενώ η κίνηση VFR (σκοπός ταξιδιού επίσκεψη σε συγγενείς και φίλους) και το business αντιστοιχούν σε 25% και 10% αντίστοιχα.
Οι ξένοι επισκέπτες που ζουν στο εξωτερικό, αποτελούν το 62%, ενώ οι Έλληνες που ζουν στην Ελλάδα, το 37%.
Στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης, ο περιφερειακός εμπορικός διευθυντής της British Airways, κ. Emil Delibashev, δήλωσε: «Σε συνέχεια των θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων του 2023 και του Α΄ Τριμήνου του 2024, ανακοινώσαμε την μεγαλύτερη διαχρονικά οικονομική επένδυση, ύψους 7 δισεκατομμυρίων λιρών Αγγλίας που αφορά σε 600 διαφορετικές πρωτοβουλίες.
Το πρόγραμμα επενδύσεων βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια των προσεχών ετών. Το γεγονός αυτό μας δίνει την πεποίθηση πως θα συνεχίσουμε να συνδέουμε την Ελλάδα με το Ηνωμένο Βασίλειο και, πέραν του Λονδίνου, με 180+ ακόμη προορισμούς, προσφέροντας κορυφαία premium προϊόντα και υπηρεσίες, όπως η Club Europe και η Club World. Τέλος, η British Airways πέραν της Αθήνας πετάει και προς Χανιά, Ηράκλειο, Ρόδο, Κω και Θεσσαλονίκη.