Τις καμπίνες στα τρένα του ανανεώνει ο κρατικός σιδηροδρομικός φορέας της Γερμανίας, Deutsche Bahn (DB), προσθέτοντας καμπίνες με αμμοβολημένο γυαλί, οι οποίες θα προστατεύουν την ιδιωτικότητα των επιβατών.
Οι προσθήκες εντάσσονται στο πλαίσιο μιας ανανέωσης πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ.
Με την ονομασία «knutsch-abteil», «smooch cabins» ή αλλιώς καμπίνες φιλιού, την οποία απέδωσε η γερμανική εφημερίδα Bild, οι νέες κουκέτες θα προστεθούν στα τρένα υψηλής ταχύτητας Intercity Express (ICE) της DB.
Οι καμπίνες με διαστάσεις δύο μέτρα επί 70 εκατοστά έχουν σχεδιαστεί για να χωρούν το πολύ δύο άτομα.
Με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται σε ένα υποβραχιόνιο, το διαφανές γυαλί γίνεται αμμοβολημένο για μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικότητας.
Όσοι ταξιδεύουν μπορούν να μετατρέψουν ένα κάθισμα τρένου σε «ένα προσωπικό χώρο με πολύ μεγαλύτερη ιδιωτικότητα», τόνισε εκπρόσωπος της εταιρίας, υπογραμμίζοντας ότι η λειτουργία απορρήτου σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στους επιβάτες να πραγματοποιούν τηλεφωνικές ή βιντεοκλήσεις ενώ ταξιδεύουν.
Στην κάλυψη της, η Bild τόνισε επίσης μια άλλη βολική πτυχή του frosted glass των καμπινών.
Την ελευθερία οι επιβάτες να μπορούν να κάνουν τρυφερούς εναγκαλισμούς μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Η εφημερίδα, μάλιστα, ξεκίνησε δημοσκόπηση μεταξύ των αναγνωστών, με στόχο την αναζήτηση ονόματος για τις νέες καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων των «διαμερισμάτων αγκαλιάς» και «θάλαμος αγκαλιάς». Το νικητήριο όνομα ήταν «smooch cabin».
Η DB ανακοίνωσε επίσης ότι θα εγκαταστήσει ψηφιακές οθόνες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιβάτες για να επισημάνουν ένα κάθισμα ως κατειλημμένο, εάν το αφήσουν για λίγο.
Η εταιρεία αποκάλεσε την υπηρεσία «ψηφιακή πετσέτα», αναφερόμενη στην αμφιλεγόμενη συνήθεια των Γερμανών τουριστών να κρατούν ξαπλώστρες πισίνας και παραλίας με πετσέτες.
Η DB σχεδιάζει επίσης διαχυτές αρώματος δίπλα στις πόρτες και τους ανελκυστήρες σταθμών που θα αρωματίζουν τους χώρους.
Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα εισαχθούν στα δρομολόγια οι νέες υπηρεσίες, αλλά αποτελούν μέρος ευρύτερης αναδιαμόρφωσης της εμπειρίας στα τρένα, ύψους πολλών δισ. ευρώ.
Ο φορέας εκμετάλλευσης έχει δεσμευτεί να παραδώσει έναν «σιδηρόδρομο κατάλληλο για το μέλλον» έως το 2030, ο οποίος θα χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογία AI για τη βελτίωση των έργων μηχανικής.